i want when i click on file in elfinder return a url to a textfield -


please me , have textfield in page , , want when click on textfield or button , elfinder open in popup , when choose file close , url of file return in textfield , able use filemanager if works fine

<script type="text/javascript" src="../elfinder/jquery/jquery-1.9.1.min.js"></script>   <script type="text/javascript" src="../elfinder/jquery/jquery-ui-1.10.1.custom.min.js"></script> <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="../elfinder/css/smoothness/jquery-ui-1.8.13.custom.css">  <script type="text/javascript" src="../elrte/js/elrte.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="../elfinder/js/elfinder.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="../elfinder/js/jquery.dialogelfinder.js"></script> <script src="../elrte/js/i18n/elrte.en.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script> <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="../elrte/css/elrte.min.css"> <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="../elfinder/css/elfinder.min.css"> <link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="../elfinder/css/dialog.css">  <body>     <input type="text" id="fileurl" />     <div id="finder"></div> </body> 

in latest vesrion of elfinder:

you can use

getfilecallback : function(file) {     cosole.log(file); } 

Comments

Popular posts from this blog

ios - UICollectionView Self Sizing Cells with Auto Layout -

node.js - ldapjs - write after end error -

DOM Manipulation in Wordpress (and elsewhere) using php -